zondag 15 augustus 2010

Nagellakswatch: Catrice ultimate nail laquer: lets mauve on.


Altijd als ik naar de kruidvat ga, ga ik langs bij de make-up schappen. Ik neus altijd even door de nagellakjes omdat dit toch wel mijn favoriete beautyproducten zijn. Toen ik bij het catrice gedeelte keek, kreeg 1 nagellakje mijn aandacht: Een paars-roze kleur van de Ultimate Nail Laquer collectie genaamd: Lets mauve on. ( de foto is met flits, er zijn 2 laagjes aangebracht)

 Toen ik hem aanbracht was ik verbaasd: Wat is ie makkelijk aan te brengen! Het is een hele fijne textuur met micro glittertjes die gelukkig ook weer heel makkelijk te verwijderen zijn. Vaak met glitter/shimmernagellak heb je het probleem dat je het niet goed kan verwijderen en dat je lang moet boenen om al die glitters van je nagels en handen af te krijgen. Gelukkig bij dit lakje absluut niet het geval! Het dikke, platte kwastje is ook erg fijn. Met andere woorden: Het is een superfijn lakje die nu tot een van mijn favorieten behoort!

Kwaliteit: 10/10 ; Hij bleef een week zitten zonder te chippen
prijs: 10/10 ; 2,50 euro, Dat is toch geen geld?
Dekking: 7/10 ; hij dekte na 2 laagjes, als je voor echte full coverage wil gaan moet je 3 laagjes aanbrengen.

Dit nagellakje van Catrice is verkrijgbaar bij de kruidvat en de trekplijster en kost 2.50 euro.
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten